مدیریت توسعه منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز متولی طراحی و نظارت بر کلیه پروژه های عمرانی وزارت بهداشت در سطح استان خوزستان می باشد.
به بیان دیگر کلیه پروژه های عمرانی (ساختمانی و تاسیساتی) مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این مدیریت راهبری می گردند و پروسه های طراحی و نظارت عالیه تماما توسط کارشناسان فنی انجام میگردند.
در حال حاظر دفتر فنی دانشگاه ،دارای ارتباط تنگاتنگی با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونت فنی استانداری، معاونت فنی شهرداری و کلیه شبکه های بهداشت و درمانی استان خوزستان دارد.
مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی
آقای مهندس رامین برنجانی
مدیریت منابع فیزیکی:
شامل کلیه فعالیتهایی است که برای حفظ و نگهداری ساختمانها و تأسیسات موجود دانشگاه به شرح ذیل انجام می شود:
1- تهیه شناسنامه فنی منابع فیزیکی موجود
2- برآورد اعتبار مورد نیاز برای تعمیرات واحدها
3- تهیه دستورالعمل های فنی و نقشه های مورد نیاز برای هر گونه تعمیر، توسعه، تغییر کاربری و نگهداری واحدها شامل واحدهای درمانی، آموزشی، اداری، بهداشتی
4- بازدیدهای دوره ای از مراحل انجام عملیات
5- تعامل با مسئولین واحدها در خصوص رسیدگی به مشکلات و کوشش در رفع آنها
6- تأیید درخواستها و گواهی انجام کار عملیات
7- تهیه دستورالعمل های فنی، چک لیستهای نظارتی، بسته های خدماتی و فرمت قرار داد مورد نیاز برای واگذاری نگهداری تأسیسات واحدها به بخش خصوصی
8- نظارت بر عملکرد پیمانکاران نگهدارنده تأسیسات واحدهایی که به بخش خصوصی واگذار می گردد
9- نظارت بر حسن اجرای کلیه عملیات اجرای که بصورت امانی توسط واحدها انجام می گردد
10-هماهنگی های لازم با مدیریت بودجه و مالی دانشگاه به منظور تأمین و توزیع اعتبارات و پیش بینی اعتبار مورد نیاز واحدها
11-مشاوره امور فنی ساختمان و تأسیسات
12-تعمیرات تجهیزات پزشکی
13-آموزش و توجیه عوامل فنی و عمرانی واحدها در خصوص فرآیند انجام عملیات
14-پاسخگویی به کلیه مکاتبات واحدها
15-برگذاری جلسات هماهنگی و تبادل نظر منظم ماهیانه با کارکنان و در صورت لزوم با عوامل دست اندرکار پروژه ها در خصوص رفع موانع و مشکلات اجرایی پروژه ها
منابع فیزیکی مورد نیاز:
شامل کلیه فعالیتهایی است که برای احداث و ایجاد ساختمانها و تأسیسات مورد نیاز دانشگاه به شرح ذیل انجام می شود:
1- تهیه کلیه طرحها، نقشه ها و دستورالعمل های فنی مورد نیاز شامل معماری، سازه، تأسیسات مکانیکی و برقی
2- متره و برآورد حجم عملیات و اعتبار مورد نیاز پروژه های احداثی و اعلام به مراجع ذیربط
3- برگذاری تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکاران
4- رسیدگی به صورت وضعیتها و مطالبات پیمانکاران و مشاوران
5- نظارت بر اجرای عملیات از شروع پروژه تا تحویل موقت
6- شرکت در کمیسیونهای تحویل موقت و قطعی پروژه ها
7- شرکت در کمیسیونهای رسیدگی به تأخیرات و حل اختلاف
8- بررسی و کنترل طرحها و نقشه های تهیه شده توسط مشاوران
9- رسیدگی به صورت وضعیتهای تهیه شده توسط مشاوران
10-مشاوره امور فنی ساختمان و تأسیسات
11-تهیه گزارشهای آماری پیشرفت های فیزیکی و مالی پروژه ها و انعکاس به مراجع ذیربط
12-تهیه گزارشهای مربوط به دلایل تأخیر و توقف اجرای پروژه ها به مراجع ذیبرط
13-تعامل با دفتر فنی استانداری، فرمانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر مراجع ذیربط در خصوص فرآیند اجرای پروژه ها
14-شرکت در کمیسیونهای تحویل پروژه هایی که توسط مسکن و شهرسازی احداث می گردند
15-تهیه طرحها، نقشه ها و دستورالعملهای فنی مورد نیاز پروژه هایی که توسط خیرین احداث می گردند.
16-نظارت بر اجرای پروژه هایی که توسط خیرین احداث می گردند
17-اجرای دستورالعمل ها و ابلاغیه های فنی منتشره از مراجع ذیربط
18-تهیه فرمت کلیه قراردادهایی مورد نیاز
19-مکاتبات لازم در خصوص اعلام پروژه های قابل بهره برداری در مناسبت های ویژه به مراجع ذیربط
20-شرکت در کمیسیون مناقصه های فنی دانشگاه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: